lördag 25 oktober 2008

shopping på hög nivå..

Japp det har utövats pro-shopping. Jisses..

Var till ullared i fredags. *pustar*
Mycket kul fick jag handlat men FY FAN för resan.. *suckar*
HELT SJUKT vidrig. Bussen måste varit den mest obekvämma genom tiderna. På vägen ner till 019 skämtade jag med P om att det kanske är en inhyrd SLbuss... Tyvärr var det en billig långfärdsbuss. Efter en timme tackade mina sittben och svanskota för sig och planterade sig i höjd med njurarna. Då vart vi kvar på bussen i 4 timmar till. Japp fem fucking timmar tog det totalt. Herregu.. tror vi vände i malmö eller nått först. *himlar med ögonen*
Likadant på vägen hem men då lägger vi till ett par massiva timmar på gekås en löningsfredag. *jublar*
Nä fy för den lede.

MEN jag fick med mig en massa saker hem. *suprise*

P: nya arbetsskjortor. Billiga och skitsnygga.
Mamma: julklapp=jacka
lillebror=julkapp=jacka
systeryster: julklappar/födelsedagspresent= jacka + tröjor
Bönan...... *oj* extremt gosig filt. Gudomliga tjocka tossor. en massa bodys, set, sparkisar, tröjor... ytterplagg i vitt som bönan kommer se ut som en liten söt nallebjörnis i..
Allt i färgen rosa, brunt, beige och vitt. ;););)
Så om det inte är en lite böna så får han klä väldigt bra i rosa...*garvar*

Idag så hade min ömma moder varit å handlat världens sötaste lilla set till bönan i lila med silverglitter. Sen åkte vi till Marieberg i 019. Köpte en bra overall lite tjockare. Kan vara svårt att handla det till våren och det kan bli riktigt kallt där på vårkanten så.. *harklar* å till den skitballa overallen (kolsvart teddy med svart/vit randig insida och ett litet monster på bröstet) så var hon ju tvungen att ha en mörklila kitt från hello kitty och en body (rosa/brun) med nallepuh. bidde ett 3-pack lila strumpor och en GRYMT söt mössa.. Superluddig med öron och en rosett (ja hon kanske inte har något hår.... *garvar*)

Låter som bönan kommer se ut som en luddig nallebjörn hela tiden, men det är inte riktigt så illa, bara när vi ska gå ut och det är bara 2 set + en mössa så det är inte så farligt.
Ska plåta det imorgon så alla nyfikna får se.. ;)

Mer från ullared...
tja katterna fick lite mat...
Till mig själv så köpte jag.. ett packe hårgummisnoddar och ett par strumpor.
Fast idag köpte jag en stickars cardigan och en tjockis halsduk .. Får fungera som jacka ett tag.. Höstjackan jag har börjar strama över magen och boobsen. Fast jäklar vad jag gått ner på ryggen. behöver inte klä mig med glitter och julgranskulor... ;) Tack för det bönan, fortsätt så!! *me like*

Nä nu ska jag ta min ömma kropp och stoppa ner den i sängen. MIN SÄNG!!


Puss på er
//Pf och bönan

3 kommentarer:

  1. De e väl inget som säger att tösabiten inte kan ha overall i sommar... vill man vara fin... Lite värme kan väl ingen klaga på! Hahahaha, köpte själv en ursöt nalleoverall till grabben som jag använt ca 4 gånger. Fin är han i alla fall i den då den väl åker på!

    SvaraRadera
  2. Jag har taggat digi min blogg!

    SvaraRadera
  3. Härligt med shopping! Någon gång ska jag oxå åka dit o shoppa :)
    Kramisar!

    SvaraRadera