måndag 6 april 2009

jahapp..

Så var P på jobbet. Fast bara idag. :)
Bönan sover precis just nu men lite oroligt så jag måste lägga en hand på henne då och då så hon inte vaknar. En smula begränsande men ändå skönt att det inte behövs mer för att hon ska trynkorva ett par timmar. Blir nog bättre sen när man kan göra lite mer saker när hon sover, och att hon kan sova i sin säng på dagen så man känner sig lite lugnare med placeringen.

pysslade en smula igår. För första gången på många år så blev jag så missnöjd trots evighetspillande att jag slet ner LO´n... Började om från början med nya papper och blev genast mer nöjd. Har kommit in i en läskig rosa period. Allt är rosa och mönstrat. Släpper väl snart hoppas jag..*ler* för annars måste jag utöka mitt rosa förråd, för det är snart slut. Har ju mest lila hemma. Betalade min nya leksak idag. Ropade hem ett nytt alfabet på tradera.. quickutz sugar sweet. Har suktat efter det länge, men inte haft några stålisar (ganska dyrt för att vara ett CC alfabete) hittade det för ett väldigt bra pris på tradera (sett det iaffär för ca 1100-1300kr) betalade 840 för det nytt så jag tycker jag fyndade lite..*ler*
Nu ska här sparas lite stålisar så jag kan göra en supershopping hos stellas.se vid tillfälle.
Skulle vilja göra en sån där monsteromgång... När man bara går och tar allt man vill ha och behöver ha utan att eg kolla vad det kostar. :D
Sån shopping planerar jag att göra när kontot tillåter. *längtar*
:)
Fast eg borde man göra det när CHAnyheterna kommer nästa gång. Fast basic grey hinner väl släppa lite nytt under tiden så..*fniss*


pöss på er

//PF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar