torsdag 9 april 2009

mysa

idag åkte vi till kista, behövde till apoteket för att köpa magdroppar. Bönan sov så snällt så vi passade på att få äta lite middag. Kändes otroligt lyxigt att få sitta å mumsa tillsammans med sin honey, å få äta samtidigt. Mysigt var det. (hemma så får vi i stort sett äta i skift för vi har en liten bönahöna med magknip eller som bara har svårt attt sova)

Själv läker jag bra.. klippet läker hyffsat som det ska, trots tendens till infektion. (blev bättre, men nu har det börjat igen, så förhoppningsvis blir det inte sämre under påsken, vet inte om det är klippet eller nått annat.. aja ingen feber så)
Kilona rasar av mig, har nu bara 5kg kvar att gå ner. Märkligt med tanke på hur mycket lax och ädelost och fika jag mumsat i mig i 3 veckor nu...*fnissar* Skumma saker det där. Orken i kroppen vid promenader blir också bättre och bättre. Nu väntar man bara på att fogarna ska bli helt bra och att magen ska börja försvinna. Fast jag kommer att se ut som en punggrävling.
Tur att bönan är söt. ;)


//Pf

1 kommentar:

  1. Hej, jag hamnade i din blogg av en slump då jag googlade på Lemonade skinnimini.

    Tänkte bara passa på att gratulera då jag förstått att du nyligen fått en liten bebis!

    Grattis grattis!

    SvaraRadera