måndag 28 april 2008

Lycklig som få

Idag är lyckans dag... Sitter i skrivandes stund och väntar på min P... Först ska han hämta våran brumbrum hos farbror volvodoktor, sen ska vi åka och hämta... craftrobo-maskinen hos Papprika. Gissa om jag är lycklig, har i evigheter suttit och vägt fram och tillbaka, grubblat, suktat, muttrar och läst, och nu ska den flytta hem till mig.... *wiiiiiii*


*jublar*

Annars har jag mest suttit och målat med mina promarkers, ääääälskar dom har nog inte duttat så mycket på flera flera år. Har tidigare målat/skissat/ritat flera timmar om dagen men tappade bort mig för ca 8-9 år sedan och har sen dess bara kladdad lite olja, sen blev det hemsidor och pyssel på nätet som tog inspirationen, sen kom scrapbookingen, men nu äntligen har det släppt lite. Är otroligt självkritisk när det kommer till egenritade saker men ta mig 18... det går ju faktiskt ändå... ;) Lägger upp LO`n så fort jag "kladdat" klart... Åååååhhh varför kommmer han inte för...... *stampar otåligt med foten i golvet*

1 kommentar:

  1. Jeg savner deg, jeg - når er det mulig å få snakke med deg igjen? :) *klemme*

    SvaraRadera