torsdag 12 juni 2008

avlopp

Fy skrutt, för tillfället tror jag det mesta strular.*suckar*
I tisdags slog det tvärstopp i avloppen till båda badrummen. 12 timmar slet jag med att få loss skiten... *urkar* tur att man inte är kräkmagad eller har toanödiga småbarn. =P



Idag bjuder jag på ett till kort.

MME´s Tres Joli papper

Chipboars ram och blad målade med metallic akrylfärg

Stor och lite blomma målad med samma färg

En bling bling brad

Är väldigt nöjd med detta kortet, tyvärr så syns inte det fina skimmret lika bra som IRL. Akrylfärgen jag använde var en riktigt trevlig bekantskap, Tilda´seriens akrylfärg. 12 små (pyttiga verkligen) burkar med fin glänsande ljus och mörk metallicfärg, inkl guld, silver. Färgen var riktigt lättarbetad och det var lätt att få ett riktigt jämnt lager,utan irriterande penseldrag. Efter en kort tids torkning så kan man dra på ett lager till för lite mer färg. Även lager 2 är lika lättstruken. Dessutom är färgen väldigt dryg, och priset riktigt bra.

Nä vädret idag inbjuder verkligen för pyssel så idag tror jag att det blir en LO. I helgen ska jag göra ett litet kort till min älskade gubbe. Han fyller år nästa vecka. Mmmmm tårta. =D

//Pf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar