måndag 9 juni 2008

Ny dator

Tja det blev en ny dator, i torsdags så hämtade vi hem en laptop och en trådlös router till mig. Blev en LG R700-X.APUKV, går som en klocka verkligen. Så äckelnöjd!!!!

Sen är det ju ett plus att man kan sitta på balkongen och surfa i solen. Riktigt gött är det.


Har pysslat rent frenetiskt sista tiden, kommer komma upp i bloggen vad det lider. Just nu har jag problemet att jag börja tänka för mycket när jag skapar, vilket inte riktigt fungerar för mig. Tror att jag tappat lite av mig själv sista tiden (designmässigt) så jag behöver komma från det. Blir inte helt nöjd med det jag gör. Visserligen får jag lite sån prestationsångest när jag byter stil eller provar nya saker, tar tid att komma in i det. Sen måste jag nog sluta surfa allas pysselbloggar. Största felet är nog att man jämför sig med andra, mångas LO´s är ju helt fantastiska men jag kan inte förmå min fingrar att göra samma saker, å då blir det lite fel.


Nä nu ska jag på möte på arbetsförmedligen... tjoho liksom... Ett kort jag gjort i helgen.


Rosa Bazzill, mönstrat papper från BG Sultry, band från Prima, Grisarna från Penny black, övriga stämplar från okänd. Färglagda med Promarker och Sakura. Flaggan är handgjord med textstämpel.

Nä mer uppdateringar på pysslet kommer i dagarna, bla ett minialbum, LO och kort.

//PF

2 kommentarer:

  1. OK, jeg velger å hinte i god tid: jeg har bursdag snart! ;) Grattis med ny PC, det var på tide. *puss o' kram*

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt kort, grisarna är ju störtsköna!!! :-)

    SvaraRadera