onsdag 16 juli 2008

Chinchilla-unge

Så i dagens döläge som råder, så kastar jag in en bild på våran nyaste familjemedlem. =D
Han föddes i fredags (den 12:e) och är 5 dagar på bilden... Sötast på länge!

Pysslandet ligger nere då jag inte är klar i mitt rum än. Funderar dock på att rappa undan eländet å åka och köpa mig en BIA (Bind It All). Har en massa bilder liggandes från semestern (denna) som jag vill göra album av. =D

Nä nu ska det lagas lite middag.



Pegazo... Sötast.
//Semester-Pf
Uppdatering
Han är född den 12/7
Namnet är Royals Pegazo (ev Royals Aprilia Pegazo)
Rosé (ev ebony) med blåbruna ögon och väldigt håriga vita öron.
Färgen är näst intill perfekt kritvit.
Pappa är SUCh Kanitras Nolan och Mamma är SUCh Santiagos Mina. Deras tidigare barn är sjukt snygga och går kalas på utställningar. Pegazo´s storasyster har fått bland annat BIB (best in baby) , övriga hel och halvsyskon är champions eller på väg att bli.
Denna lilla skrutt kommer förmodligen att gå urbra på utställningarna och tillsammans med honorna. =D
Födelsevikten var ca 60 och idag väger han 85gram. Så han växer precis llika mycket som hans storebror Royals Fat Boy
Så det var bäbisuppdatering. =D
//Pf

5 kommentarer:

  1. Halloooo! Du kan jo ikke legge ut informasjon om at du har fått en chinchillaunge, uten å skrive noe mer enn det! C'mon, cough up some info, doll. :) Kjempenydelig uansett.

    Love you tons! *SMASK*

    SvaraRadera
  2. Åh, nämennäää! wonderful!

    SvaraRadera
  3. Takk! :D Når kommer det oppdateringer på chinchillasiden din? Jeg vil jo se bilder av de andre ungene... *suss*

    SvaraRadera
  4. Hmmmm det lär nog dröja.. =P Kanske ploppar upp lite på galleriet sålänge.. har inga filer i min dator för att uppdatera hemsidan sen kraschen... *bläar*
    Men visst är Pegazo en pudding, han är ju bara 5 dagar gammal..;)

    SvaraRadera
  5. Åh så underbart söt liten krabat :o)

    SvaraRadera