söndag 6 juli 2008

Pysselrum...

I fredags var min gubbe och jag till ikea... Köpte lite delar till mitt skåp. Var riktigt skönt att göra det i fredags, var väldigt lite folk så man kunde skrota i sin egen takt.
köpte även en billy´s sektion så jag kunde slänga ut den där jÄ***la hurtsen "goliat". Jag är nämligen sjukt trött på den, helt värdelös verkligen...... Alla möblerna är på plats och nu håller jag på med den gigantiska uppgiften att få allt på plats. *pust* Men jag tror att det blir bra när det är klart. =D

Det kommer inte komma någon förebild, för just nu ser det ut som ..... .. <-- sätt in valfritt ord här-
Men en efterbild blir det såklart.. Lär nog dröja ett litet tag innan jag kan pyssla iallafall.. För just nu kan jag inte ens hitta mitt bord. Tror att det är någonstans under hög 3 men jag är inte säker.. ;)

Kram på er

//Pf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar