torsdag 3 juli 2008

del 4:a *pust*

Här kommer ytterligare en LO... Denna är jag riktigt riktigt nöjd med.. =D
En bild på min mammas ena hund. Bilden är tagen midsommarhelgen. Lurades lite med en tom gorbysförpackning ovanför kameran vilket resulterade i denna uppmärksamma bild. Sedan gjorde jag om den till svartvit. Fokuset på kortet ligger i hennes helt underbart fina ögon.




Papprena är från MME´s 29th street market. Det randiga och det lila är samma papper (fram och baksida) Lite mesh, ett par kanonläckra blommor, chipboard och textremsorna är från MME´s 29th...


Chipboarden är klädd med tyg.


En liten hemlig lucka. Utskuren i Craft Robon. Gånggärnet är från T.Holts Grungeboard. Chalk och guldmetallic färg. Handtaget är en liten droppe fastlimmad.

I skrivande stund sitter jag på balkongen och njuter av solen. Gissa om jag är nöjd med att ha en laptop!!

//Pf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar