söndag 31 augusti 2008

barnvagn...

Åhhh jag har hittat barnvagnen... Blev helt såld på en brio kombi...*suckar*

Så fin och så skön att ha å göra med.

Bläar... 5500 små sköna kronor ville babyland ha för den.

Visst är den helt gudomlig, P tyckte också om den. Problemet är ju att vi ska titta på en polares vagn. Den är från 2004 och ..tja inte alls lika fin som denna. Men beggad och därför billigare. Blir inte lätt att övertala sig själv om att den vagnen är bra när man testat brion´s och trillat dit rejält både på utseende, funktion och körkänsla.... *urkar*
ja ja var bara tvungen att skriva av mig lite...
Kramis
//Pf

1 kommentar:

  1. Om jag skulle köpa en vagn idag så skulle jag definitivt köpa en med svängbara framhjul så att du slipper trycka ner vagnen när du ska svänga. Så mycket enklare, speciellt om du (som jag) har otur och blir snittad.
    Tänk på att du förutom själv vagnen ska ha några kilo bebis samt en oftast ganska tung skötväska på vagnen också, då blir det ganska tungt att köra den... Ett tips att tänka på bara!

    SvaraRadera