söndag 31 augusti 2008

höstigt...

Ja nu börjar det nog bli lite höst... =D
För tillfället tycker jag att det är såååå skönt. Har haft det ganska jobbigt med värmen, blir alldeles yr och matt. Lattjo lixom. Så det är skönt med lite "friskare" luft och mysa under en filt i soffan. Najs.

Pysseluppdatering...
Håller fortfarande på med samma LO, går extremt trögt, men så försöker jag "tvinga" tillbaka inspirationen igen..... :P Går sådär........ Har beställt hänglarpaketet denna månad också.. Hoppas på mysiga julmotiv eller nått annat mysigt, förra paketet var gulligt men inte helt min smak.
Fast hänglamamma marie är så sjuuuuukt duktig på att teckna. Jösses!
Paketet skickas den 20;e sept, ska bli såååå spännande att se vad det är i paketet! =D

Mage:
Gått in i vecka 13 nu, märker inget speciellt annat än att mitt hår rasar av mig... Fattar inte.. =(
Ev vitaminbrist känns inte så troligt då det bara är håret, naglar och annat är som vanligt. Men håret är supertorrt och det ligger massor av hår i sängen på morgonen, drar jag fingrarna igenom så får jag massor av hår i händerna.. *suckar* Inte så kul, en av de få sakerna jag är riktigt nöjd med försvinner framför ögonen på mig...*iiiiiik*

Djurfronten..

Tja hårbollarna är fortfarande pain in the butt..*fnissar* Verkligen kärlek när man vaknar av att den ena katten spyr vid sängen... *hulkar* klarar inte av det, kräks själv om jag inte håller för öronen och blundar..^*garvar* Tur att P var hemma så han kunde ta hand om det.
Om han inte är hemma så kan synen bli ganska komisk, en katt som stirrar på en när man försöker intala sig att högen på golvet inte är på riktigt, vilket inte fungerar alls. (fast man envist försöker varje gång) Resultatet blir att jag får på en massa papper, får springa in i ett annat rum, får gå tillbaka efter en stunds hulkande försöka ta upp det, kommer halvvägs, får rusa därifrån igen. Tredje eller fjärde försöket så är jag klar. *himlar med ögonen* Om de hävt ur sig när jag inte varit hemma går det bättre.

Värsta är när man själv tycker att man är sååååååå fruktansvärt fånig och larvig. För ett par år sen hade jag kunnat tagit upp det under tiden den kom ut. Men så över en natt så förvandlades jag till en stor larvpotta... Skitfånigt.

Pegazo (chillabäbis) växer så det knakar, han är sååååå fin och så snyggve. En riktigt mumsmums. Ser fram imot att få ställa ut honom, tror att han kommer att gå riktigt långt.

Fiskarna, har ätit både fiskbullar, falukorv och kassler. Dom är nöjda...*fnissar*


Nä nu ska jag sluta rapa en massa meningslösa ord..*ler*

Kramis på er

//Pf

1 kommentar:

  1. Grattis till bebis i magen och tack för din kommentar hos mig.

    SvaraRadera