söndag 17 augusti 2008

en lista

1. Hur gammal är du om fem år? 33 år


2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min dator och P


3. Hur lång är du? 175 cm (tur att det inte handlar om omkrets och vikt.. ;) Är nämligen kraftigt underlång enligt mitt BMI

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Robin Hood, men in tights.. Löööv it! *fnissar*

5. Vem ringde du senast? Hmm en polare, för flera dagar sen, hon skulle ringa upp på en gång. Väntar fortfarande.. *irriterad*

6. Vem ringde dig senast? P ringde senast.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Hmmm det var nog en polare som frågade hur det var

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? slutet på juli/början på augusti

11. Vilken ögonfärg har du? Tråkigt blåmelerade

12. När vaknade du i dag?hmm runt halv nio

13. Vilken är din favoritjulsång? Hmmmmm *fnular* har lite olika får återkomma

14. Vilken är din favoritplats? Hemma eller hos mormor och morfar.

15. Vilken plats föredrar du minst? arbetsförmedlingen

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Rent platsmässigt, förmodligen i 08:a fortfarande..

17. Vad skrämde dig om natten som barn? hemska monster under sängen som skulle gnaga på mina ben.. =O

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Min underbara P

19. Hur stor är din säng? En halv dubbelsäng

20. Har du stationär eller bärbar dator?Vi har en av varje fast jag har en lapetoppare och P en stor stationär, sen har vi en halv stationär på golvet och en utlånad till min lillasyster

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan,,

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2

23. Hur många landskap har du bott i? 3

24. Vilka städer har du bott i? Örebro, Kumla, Nässjö, Skogås, Kungsängen

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Ue eller inne? Inne, barfota, har väldigt varma tassar så jag tycker det är skönast utan. Ute, har mina favvo ecco som alltid är på, året om (behöver aldrig använda fodrade pjucks på vintern så jag använder sommarskorna året om.

26. Är du social? Både ja och nej. Bland folk jag inte känner så blir jag väldigt osäker, får hjärnspöken ibland, men så har man ju fått höra en del som arbetslös och överviktig.. *suck*

27. Vilken är din favoritglass? Hmmm väldigt olika.. Beror på hurmör.

28. Vilken är din favoritefterrätt? Är inte så mycket för efterrätt, men om jag måste säga nått så mormors kolakakor, eller hennes dajmtårta, eller blåbärspaj. Fast det äts väldigt väldigt sällan.

29. Tycker du om kinamat? *homerdreglar massor^*

30. Tycker du om kaffe? Jups..

31. Vad dricker du till frukost? mjölk med en skvätt kaffe

32. Sover du på någon särskild sida? i sänge är högra delen min, men kroppsligt så sover jag hur som

33. Kan du spela poker? Nej har aldrig lockat

34. Tycker du om att mysa/kela? Jups, här är vi världens mysfamilj.. =D

35. Är du en beroendemänniska? jups, röker(försöker sluta) en slatt kaffe om dagen, internet, pyssel, och djuren..

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? hmmm nope

37. Vill du ha barn? Vore väl trevligt

38. Kan du några andra språk än svenska? engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng? marmorbrott.. Vaddå inte ett alternativ. Tja def INTE havet, där bor det ju en massa läskiga maneter...*rys*

41. Vad spenderar du helst pengar på? Pyssel...

42. Äger du dyrbara smycken? Har min ganska stora förlovningsring och lite annat guld men inget som är värt en massa stålisar, men värt massor för mig.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Nä ser på det som går, är urusel att följa serier.

44. Kan du rulla med tungan? Om det med rullas menas att göra den till en strut, så ja det kan jag

45. Vem är den roligaste människan du känner? Hmmmf förutom P så måste det vara min barndomskompis A... Våra samtal kan ... hmm.. blir lätt konstiga. Love U Sweetie

46. Sover du med gosedjur?Nope får inte plats, inte ens katten får plats i sängen

47. Vad har du för ringsignal? En unge som säger "Svara annars är du en bajskorv"

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Inte vad jag vet, fast det kanske finns nått sparat hos mamma.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En påse tomater

50. Flirtar du mycket? I dagsläget, japp massor fast bara hemma. Förutom det, näe är nöjd med menyn hemma

51. Kan du byta olja på bilen? Hmmm tror det? Bara att skruva lite där å droppa lite så.. å sen skruva på en ny moj och sen fylla på i det stora hålet i mitten?! *lol*

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nope, men så har jag ju inte ens körkort, dom få gångerna jag övningskört så handlar det mer om parkeringsböter.. ;)

53. Vilken var den senaste boken du läste? Hmm var nog Boken "Så dumt!" av mia törnblom

54. Läser du någon dagstidning?läser bara tidningar på nätet och de räknas nog inte som dagstidning

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nix, skulle vilja ha en engelsk scraptidning dock

56. Dansar du i bilen?Hmmm visserligen har vi en volvo kombi.. Men .. plats?!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Vinyl 107,1

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En skiss

59. När var du i kyrkan senast? hmmmm på semestern besökte vi kyrkan i Karlsborgs fästning (regementet) skittråkig


60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Bildläraren björn. Hur jäkla skön som helst!


61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?hmmmm tror det varit någon vecka eller två.



Så det var mina svar. Kanske inte världens mest roliga lista egentligen men what the fu...

Lite världelöst vetande om mig..

Idag ska jag pyssla, måste bara göra rent alla burarna först... Så jag sitter här och drar på det. Har varit så fuktigt ute nu så burarna är inte så najs. Men det måste ju göras, fast man drar sig lite för det... Please ge mig torrare luft nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar