onsdag 13 augusti 2008

uppkopplad..

Japp då var man uppkopplad, EKG-mätning... Har extremt skaviga lappar runt pumpen och en dosa hängandes runt halsen. Lapparna är väääldigt obekväma, och jag vet inte riktigt hur det ska gå till att sova inatt, får väl sova med kläderna på. *suckar*


Annars så har väl dagen varit sådära... Väldigt trött och huvudvärk...



Så nu har jag gnällt nog för idag..



=)



Ska bli skönt att få hjärtat utrett så man kan gå vidare.



Nu väntar jag bara på att pyssellusten ska komma tillbaka, dyker ju upp inom sinom tid. =)

Har nog lite prestationsångest, alla bloggar jag brukar besöka visar ju så underbara saker att man blir alldeles less..... *mutter* tänk om en annan kunde göra lika roliga och snygga saker!



Kika tex på http://ulrikascreativecorner.blogspot.com/ , en av favvosarna pga av hennes sätt att få papprena att smälta ihop och helheten är väldigt tilltalande och stilfull .
Denna http://mysmumlan.blogspot.com/ tilltalar mig enormt pga alla detaljer som hon får till på sina LO, alltid mycket att titta på utan att det blir rörig. Känslan för balans är väldigt bra.

Två av mina favoriter (finns flera men dessa fick ligga på listan idag).
Om jag fick lite av av deras känsla (skulle räcka med en liten tesked) skulle jag vara glad.
=D

Ja ja man kan aldrig få allt. *fnissar*

Nu ska jag skava vidare på mina klisterlappar.

Tjillevip
/Pf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar