torsdag 18 september 2008

pyssel..

Idag så har jag 3 LO´s klara, en som ska monteras, en som ska plockas ihop. Nu händer det grejor här..*fnissar* Idag kom dessutom hänglars stämpelkit. Ljuvliga som vanligt, trodde att det skulle vara mer jultema eftersom det är september, men nop inget juligt alls. Aja sånt är det.
Förhoppningsvis har jag foam så det räcker, men antagligen inte, att jag aldrig kan komma ihåg att köpa sånt INNAN jag får hem stämplarna. *suck*


Har fortfarande inte hört nått om jobbet så jag tror inte att jag fick det. Ååhhh så överraskande, hon skulle ha anställt mig på en gång om det inte vore så att jag är gravid, nu behövde hon fundera ett tag.
Sånt är det.

Magen är sjukt svullen hela tiden, fast fettosvullen inte bäbissvullen.. *muttrar* vill at fin bäbismage ju alla tror bara att jag gått upp i vikt. *suuuuuuuuuuuuuuuck*

//Pf

4 kommentarer:

  1. Vem är Häng Lars?
    Retas bara med dig!
    // Klopper

    SvaraRadera
  2. Åååå du är så fyndig! *ler*

    SvaraRadera
  3. Visst är jag! ;-)
    Fast f-n vet om jag inte åker på julkorten ändå? :-)

    SvaraRadera
  4. klart du gör.. ska jag sätta upp dig på en 5-10 stycken ? Tänk vad glada dina familjemedlemar ska bli..

    SvaraRadera