måndag 15 september 2008

oj oj..

Nu har det sprutat pyssel ur fingrarna och mer finns det. Fast jag måste printa foton, och då bestämmer sig LG och HP för samarbeta och vips så fick man inte ut nått... *fräs*

Måste ominstallera HP å se om det kan fungera bättre. Fattar inte varför skiten helt plötsligt ska leka leken "nu glömmer vi installerade program och maskiner".. Jag tycker inte om den leken alls. =P

Förhoppningsvis får jag igång eländet igen.

Imorgon ska jag på intervju om en tjänst jag sökt... Räcker tilll i december/januari. Pissigt betalt men bättre än inget och det blir ju lite mer klirr i kassan (vilket verkligen behövs med allt som ska köpas och tandläkaren). Hyffsat nära (tar lite mer än 1 timme dörr till dörr) och de brydde sig inte så mycket om att jag är gravid heller, "bara jag kan sitta" så struntar dom i det.
Berättade på en gång eftersom jag har tider inbokat för både ultraljud och BM-besök. Dessutom har jag redan fått ganska nasty foglossningar, vilket än så länge inte är så farligt så länge jag inte böjer mig framåt eller tar fel steg när dom är som värst. Men sitta går bra än så länge.

Men dom har nog fått många nejtack pga lönen så de kanske inte är så petiga. Lönen är ju ett problem eftersom man står utan pengar en månad. Men det löser sig säkert. Nu har jag inte fått jobbet men ändå.

Nu ska jag installera skrivare...


tjing
//Pf

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna att du får jobbet! Hoppas allt e bra med mor och barn!!!

    SvaraRadera
  2. Lykke til gums, med både printer, PC og jobb.. ;)

    SvaraRadera