onsdag 8 oktober 2008

snart 10 år...

Fan inte klokt vad tiden går, vem hade kunnat tro att det snart är dags för 1oårs-party med chatfolket... *skrattar*
Fy 17 vad kul vi hade, vi var inte kloka.... *lol* Morsans polare lyckades snoka reda på bilder som låg på nätet å ringde och fråga mamma lite väl privata saker... *skakar på huvudet*
Inte allt som man kanske skulle göra idag..*harklar* vissa saker skulle man def inte göra idag, men så har man ju blivit snart 10 år äldre på den tiden också, och som tonåring får man göra dumma saker. *å hör sen* ;)

Synd att man inte har mer kontakt med alla godingar från den tiden.

Tack maddiz för den nostalgitrippen, precis vad jag behövde idag! *bamsekramar*


//Pf

6 kommentarer:

  1. Helt ärligt! Det är dags att vi knäcker en 8-10 cider och bläddrar i dina fotoalbum!!!
    :P

    SvaraRadera
  2. Eller red bull vodka kanske!? Bara för att spä på nostalgifeelingen :P

    SvaraRadera
  3. *hahahaha* Myntinkastet Maddi!
    Det hade jag glömt!! *skrattar*

    SvaraRadera
  4. Vilken vecka är du i?? =D

    NU har MAjas öga varit bra sedan igår så jag håller tummarna ;P

    SvaraRadera
  5. Oj v 19! Vad spännande =) Har du fått någon mage än?? Jag kom ihåg vårat första UL besök. jisses vad nervös jag var. Men sen när man såg honom levde om som en liten galning därinne så kändes det toppen=). Sen var jag på 5 UL till efter det eftersom jag fick diabetes. Det var så roligt att se hur han utvecklades. Man fick se profilen och så. Hur häftigt som helst!!

    kram!

    SvaraRadera
  6. Låter som skojsigt värre! Varför måste tiden gå så förbannat fort...?

    SvaraRadera