onsdag 15 oktober 2008

sparkar å julkort

Tjingelingan...


Imorgon är det dags för tjuvkik av "lille skutt"..

Japp plupp har numera blivit omdöpt till lille skutt av P. För igår sparkade det så magen guppade och P fick känna för första gången. Tror att lille skutt hade en tävlingskväll igår. Hur många längder kan man ta i bassängen på en timme. Det sprattlade och sparkade och bökade som 17. Ser lite roligt ut när det helt plötsligt ploppar upp lite bulor överallt på magen.
P försökte förklara för skutt att skutt ska bli gitarrist och inte tävlingssimmare eller trummis.. *fnissar*
Lille skutt fortsatte att göra det skutt är bäst på.. Ignorera..*s*
Förklarade för P att skutt faktiskt för tillfället är en väldigt ypperlig simmare, inte direkt gelehallon som den guppar runt i. Även om det kanske hade sett lite kul ut.
P blev lite trött på sin sambo. *flinar* Speciellt som skutt varit simmare från början och det är därför den bor där den gör. ;)

(kan ju vara en lille skuttan det vet vi ju inte)

Så över till något annat....

Igår gjorde jag julkort. Personligt rekord! Brukar sitta dagen före sista möjliga postdagen och göra kort, som jag sen inte hinner få iväg iallafall. Blir väldigt stora etiketter på mina paket. *hähä*
Iår tänkte jag dessutom försöka sälja ett par julkort. Kommer väl gå sådär men värt ett försök.
Ja det kommer bilder vad det lider, men ni som brukar vara här inne har väl vid detta laget insett att det är dåligt att hålla andan medans man väntar... *flinar*

Kram på er
//Pf

3 kommentarer:

  1. hmmmm... sparkar å "lille skutt" misstänker starkt att du inte snackar kaniner här ;-)
    kram, Lillemor

    SvaraRadera
  2. Å vad spännande! Jag kom ihåg när jag kände första sparken...Lägligt nog hade jag och sambon Alien-maraton hemma och var inne på den 3e filmen när det plötsligt sparkade till riktigt ;P Hade bara känt som bubbel innan=)
    Hoppas du scannar in kortet på lille skutt och lägger ut det!!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Men dra åt?! Julkort?!
    Nu får du väl ge dig!!
    Långt kvar till jul, det har jag bestämt!
    Kram!

    SvaraRadera