tisdag 11 november 2008

Kläder

Tyckte att jag hade lyckats täcka det mesta i klädesväg till pyret...
Satte mig idag och sorterade och skrev en lista på vad vi hade köpt, fanns en del hål kan man säga..*lol*

Har traderat en massa kläder, fy skrutt vad billigt man kommer undan med en del saker, allt är ju inte kul och kommer kanske inte användas, men mycket är ju fint och fungerar perfekt som slit å slängkläder.
Igår köpte jag 6 nya bodies för 40kr
ett helt kit med klänningar, bodies, tröjor och byxor för 40kr

Idag köpte jag en lurvig jacka och byxor (ytterplagg) för .... håll i er nu... 3kr!

Helt otroligt egentligen....*lol*

Sen har jag lagt en order på ett ställe på nätet. Inte direkt billiga men har saker jag letat efter ett tag. Kan tyvärr inte avslöja något här då en del från P´s jobb läser här och det blir en överraskning, bara fakturan borde bli en surprise..*lol*
En del kan jag avslöja, det är en del svarta och rosa kläder med roliga tryck. Tycker det är kul att bryta av med svart, mörkbrunt, mörklila osv så inte allt blir så himla.... rosa....

men men... hittar inte sladden till min kamera, hyffsat irriterande. Så bilder blir det inga hellar..*suckar*

tjillevippen

//Pf

1 kommentar:

  1. Men nu förstår jag inte, vad är det för fel på roooosa ?! :P

    Tradera är en guldgruva för blivande mammor o pappor! :P

    Kramisar!

    SvaraRadera