torsdag 11 december 2008

bakar....

Igen..



Tja här bakas det igen.. Fast denna gången blir det inte bullar. Utan hallongrottor.




Bilden kommer från arla.se, receptet likaså fast jag skippade kanelen.


Fast även dom kommer inte blir så braiga... *suckar* Efter att ha geggat ihop degen så kom jag på att det enda jag har i formväg är stora typ muffinsformar..*s*
Ja ja får köra utan formar, blir kanske goda ändå... *skakar på huvudet*

Alltså jag ska inte baka, varför ger jag inte bara upp. *ler*

Annars händer det inte så mycket här. Är världens mest omotiverade människa för tillfället. Får inte tummen ur att göra något alls.. Lite trist men det blir kanske bättre när min darling kommer hem igen. Fast jag sovit gott på nätterna så är det tomt i sängen. Så det blir najs att få hem sin snarkande darling igen. =D


//Pf

Uppdatering hallongrottor...

*gapskrattar*

Ringde en och kollade om det fungerade utan formar, ja det blir nog kanske inte så höga och fina men annars ska det väl inte vara några problem. Tyckte själv att det lät logiskt... FEL

Dom flyter ut helt och hållet och jag har numera en plåt med en blandning av sylt och deg...*s*

DET är humor... *gapskrattar*

3 kommentarer:

  1. Og du gumman, er verdens søteste tross manglende bakekunnskaper! :D

    SvaraRadera
  2. *hahahaha* Låter precis som när jag får för mig o baka... :P

    Det blev säkert en smarrig storkaka!
    :P

    Kramisar!

    SvaraRadera
  3. Hahahaha du är för rolig! Du kan kalla dina för hallonsjöar istället för hallongrottor!

    SvaraRadera