måndag 8 december 2008

lim

Japp lim har jag över hela mig snart. Håller på med lite alter... Fast nu kom jag precis på att jag inte kan lägga upp bild i bloggen för det är en julklapp... Hmmmmm aja. Bevis kommer efter jul då.. Synd för jag är väldigt nöjd och den är väldigt fin och jag har kommit på den själv fast ändå inte... *lol*

Ja ja... strunt samma.. Blev ju lite fånigt när jag inte kan visa.


Måste klaga lite.. Min honey är i Kina..*suckar* Så jag har hela dubbelsängen för mig själv. Vilket inte spelar någon roll eftersom jag har svårt att sova ändå och brukar ligga och stryka på min raring. Blir lugnare av det.
Nä har fått svårt att sova. Dels kan jag inte vända mig utan att vakna, resultatet blir att jag sover väldigt länge på samma sida (helt på sidan) och vaknar då med fruktansvärd värk i axeln och i handlederna.. Vilket är himla jobbigt. Fast det är ju bara att vänja sig. Kommer ju bara bli värre de kommande veckorna..*s*

//gnällfia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar