onsdag 31 december 2008

Gott Nytt År

önskas alla som gluttar här!

I skrivande stund sitter jag å slösurfar, smått uttråkad.. *bläar* P sitter och spelar gitarr är väl inne på sin 711 timme med plonk.. Najs att han har kul och allt sånt, men efter ett tag så blir det lite mycket... Får väl se det som övning inför kommande tonår med hög volym..*s* sen har jag tråkigt också.... bidragande orsak...*fnissar*

Har pysslat mer idag, fortsättning på mitt album. Kommer dock bli stort. =P Får nog nästan dela det i 2 delar, är osäker på om ringarna kommer att klara den slutgiltiga produkten. Får nog nästan bli en del 1 och del 2. Ska väl även göra något med julbilderna, fast jag som vanligt är extremt dålig på att ta kort. *suck* Fotade hos mamma, men glömde att fota maten. Tog inte ett kort hos sväris och inte ett endaste litet ett hos mormor och morfar...*bläar* Usch sååå dåligt av mig. Aja fick några bilder iallafall.

Fota nyårsafton är inte så speciellt. Vi gör inget (duuuhh) iår blir det inte ens skålat i skumpa, eller nyårscigarr på balkongen. Fast vi brukar vara hemma nyår efter allt farande så är det ganska skönt att inte ha några planer, ändå sitter man här på kvällskvisten och undrar om inte party vore kul... *fnissar* samma sak varje år. =P


nä nu ska jag rycka lite i P å se till att han roar mig.

Gott nytt!!

//Pf

1 kommentar: