söndag 14 december 2008

jasså..

säger du det?

Japp nu står sakerna på kylning. Har inte gjort hallongrottorna än men kolan och rocky road:en är klara. Fick väl mixa lite med dumlen i rockyn eftersom maxi kört superdrive på dumle så HELA hyllan med dumble orginal var slut. Fick ta en dumlemix så vi blandade i både lakrits och orginal. Sen så körde jag på ljus blockchocklad istället för 70% choklad.. Tycker inte om mörk sådan. Blev gott men otroligt sött, speciellt som maxi inte hade mini marshmallows så vi köpte vaniljmallows som var "äkta".. så jäkla klibbiga och söta. Men annar så vart den god, men stabbig inget man äter mycket av.

Men det viktigaste av allt.... jag misslyckades inte.. *mouhahaha*

//Pf

2 kommentarer:

  1. *hahaha* jag vet inte om jag vill prova den där, gillar bara vanliga dumlekolor, och det låter lite VÄL sött, även för min smak... ;)

    Kramis!

    SvaraRadera
  2. Usch va sugen jag blir! Idag ska jag rullaköttbullar och baka hallongrottor. Tänker jäklar i det trycka i mig nu innan nya året och mitt sunda nya leverne ska ta fart hahaha!

    SvaraRadera