torsdag 8 januari 2009

Jippi!!!

Jag fick alfabetet. Trodde hoppet var ute men så fick jag bekräftelsen idag och det fanns ett kvar!! *jublar* Äntligen... nu tog det ju bara evigheter innan jag väl köpte det men ändå. Fick det för 700kr...*fnissar* sprojlans nytt från butik kommer mitt Quickutz Finale!

Annars händer inte så mycket. P åker till Kina redan på söndag... =S
Så nästa vecka blir till att knipa. Har idag så mycket sammandragningar att jag "tappar luften" ganska ofta och kommer på mig själv med att knäa för det trycker på neråt... :P
Ja ja så länge det inte gör ont så är det bara övning... tur att jag ska till BM imorgon, får se vad hon säger. Man blir ju lite nojjig iallafall, speciellt som han ska vara på andra sidan jordklotet... *prutt*

Vägde mig idag... Hade gått ner 1 kg..*fnissar* vilket inte gör så mycket. Behöver inte gå upp en massa mer än jag redan gjort. :P

Försöker dessutom komma fram till försäkringskassan, började på plats 221 för 25 min sen, har plats 103 nu...
Blä på dom... Måste verkligen få tag på dom, har inte ekonomi direkt för att föräldrapenningen ska strula i flera månader så jag vill vara ute i god tid.


//Pf

1 kommentar:

  1. Vara ute i god tid kan vara en bra ide när det gäller fk :P Tack o lov så har jag inte behövt ha så mycket med dom o göra
    Flöt på bra när jag var mammaledig.

    Kram!

    SvaraRadera