tisdag 6 januari 2009

lustigt...

en del människor är lite lustiga, lämnade en kommentar i en gästbok för ett tag sen. (inte på nått sätt otrevligt tycker jag iaf) och den kommentaren har blivit borttagen..*skrattar*
Skrev nått i stil med att det är kul att se fler som tagit efter Ingvild Bolme´s scrapsätt. Denna person tar i mina ögon mycket ifrån hennes små saker.

Jag tycker inte att det är något fel med att göra det. Man kan lifta andras ideer och Ingvild verkar av sin blogg att dömma inte ha några större problem med det. Men tydligen hade denna person problem med att någon kommenterar att hennes LO`sar ser ut som om hon hade varit på kurs i norge, vilket faktiskt är en komplimang, med tanke på hur FANTASTISKA LO´sar Ingvild gör.

men men...
Själv surfar man ju för inspiration och snor nog ganska mycket ideer från höger och vänster skulle jag tro. *lol*

Ja ja.... vara bara tvungen att skriva av mig lite.

Annars händer det inte mycket här magen bråkar igen så det är dags att tugga mupsarna igen. Har svårt att äta vilket gör att yrseln kommer som ett brev på posten. *jublar*
Även sammandragningarna börjar mena allvar, måste verkligen kroppen träna så mycket så långt innan. Fullständigt onödigt tycker jag..*flinar*
(har även fått en del förvärkar men dom är inte lika "olustiga" som sammandragningarna)
Nä börjar på att vilja ha ut Bönan så min kropp går tillbaka till sitt vanliga olustiga tillstånd. *s*
V32 nu så det är ju ett tag kvar..*pustar* tja nu åker ju P till Kina igen så under den tiden får Bönan hemskt mycket väldigt väldigt mycket stanna kvar där inne. Vill inte ha en massa bråk när man sitter helt solokvist i stockholm och ingen som kan vara här ifall det skulle börja spöka. =p

Aja hon får helt enkelt hålla sig i skinnet där inne.. ;)


//Pf

2 kommentarer:

  1. Du, är du sugen på en spjälsäng så har vi faktiskt en riktigt snygg! Står i garaget!
    Vi lär inte skaffa nya kids än på ett par år, så... *visslar oskyldigt* Till dig kan den vara till salu

    Kramisar!

    SvaraRadera
  2. Hahaha vet vilken blogg du syftar på, lustigt att den kommentaren var så känslig... Det ska bli så kul att se bilder osv på den lilla när hon behagar titta ut i världen!

    SvaraRadera