tisdag 10 april 2012

pyssel

Japp här har det pysslats. Ska göra klart kortet ikväll å lägga upp här. Myran måste bara sova middag först ;)
Idag kom tomten också. (När det inte är jul så kommer tomten i form av en kille från dhl, ifall någon undrar) Mina Tatty teddy stämplar kom äntligen (me to you) och ett stack core´dinations. Ska bli urkul att testa, har dreglat på core´s i flera år, men äntligen la jag vantarna på ett block. Måste bara leta reda på mitt sandpapper först. Stämplarna är ursöta, men jag vet inte riktigt vad jag tänkte, det är ju julstämplar..*Lol* Får nog sälja de små  på arket så jag kan få in lite stålisar på dom iaf. Använder inte småstämplarna iaf. De var väldans söta men väldans små. (3 cm) De stora var dock stoooora. Imorgon kommer även min nya spellbinders. Floral oval. Helt ny. Å ser helt ljuvlig ut. :)

Nä kort på kortet kommer ikväll. Elsie, Det är ditt kort du beställde som kommer så meddela på fejjan sen om det passade bra eller inte. :) Annars gör jag gärna ett nytt *fnissar*



//Pf. på strålande humör :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar