tisdag 29 maj 2012

skapande

Efter en veckas intensivt kortskapande ser mitt pysselbord ut såhär. SÅ.,... jag har istället gjort

sånahära.. Princessbakelser, hundar muggar osv.
Men ikväll behöver pekfingret vila (har virkat till mig ett rad fina självsprickor pga virknålen) så nu blir det att röja av bordet. (guuuuu så trist) å sedan ska jag faktiskt göra en LO. Har gjort 1 tidigare iår. Thats it. Har bara gjort kort dom få gångerna jag har pysslat. Menidag så är jag riktigt sugen på att starta, men det blir väl som vanligt, jag hinner inte mer än städa undan på bordet å sen är det läggdags (med tanke på att klockan är 21:25 nu)
Men då är det ju å andra sidan rent nog för att göra en LO imorgon.

Dessutom ska jag hämta ut mina nya stämplar imorgon. Legat å väntat ganska länge nu (fick ingen avisering) och sedan har jag inte haft tillfälle att åka till grannkommunen (hata dhl). För ett kuvert som dessutom går ner i brevlådan (kom jag på försent) så då skickar skitaffären ändå med DHL. Inte så att frakten var gratis heller. Nä usch. KOmmer inte beställa mer därifrån efter senaste omgången. Otrevlig service!

Vore väldans glad om jag fick någon liten kråka i gästboken..*fnissar*

Förresten.. bakelserna gör jag på beställning, 2 för 75 kr :D Så bara hojta till. Perfekta som dekorationer, nåldynor eller bara för barnen att leka med :)

//PF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar