fredag 25 maj 2012

japp tiden...

Tiden den vill inte riktigt räcka till för bloggen egentligen.  Skithund tar tid, barnen tar enormt massa tid och energi och sedan den tiden som blir över hamnar på virkningarna. Skitkul att virka. Så det är vad som pysslas med just nu. Har ingen lust att sitta i hobbyhörnet för tillfället.. Lite trist. Men det är nog för att jag inte är klar där inne så pysseltiden blir organiseringstid istället.  Å då är det roligare att pilla naveln. Sen är man ganska trött av att ständigt bli väckt innan tuppen av Myran... Å senaste nätterna har Bus varit uppe någon gång.

Nä å när det dessutom är sånthär fantastisk väder så sitter man mest och drömmer om torpet. Jag hoppas så att det kommer fungera och att vi får ha det (trots djuren) osv. För barnen kommer älska det.. Ha en lite sandlåda, studsmatta och lite plaskdamm... dom kommer vara i himlen. För lägenheten blir skitvarm och lekplatserna är ju som rena ugnarna. Kokt levandes verkligen.
Nä läääängtar.
Men nu ska jag fixa mat till kidsen å sen köra vovve till hundvakt, vi ska till 019 å då kan inte vovve följa med. Bökigt som attans kommer vi att få med nedresorna, men varför ska vi vara de ända som inte får ha hund. dom få dagarna vi är nere är ju ingenting mot tiden vi faktiskt spenderar hemma och vardagen är ju det som räknas egentligen. Men men,.. tids nog kanske mammas hund lugnar ner sig så pass att vi kan ha honom med oss.

Ja men guuuu så rolig jag är då.. hahahaha om jag lägger till lite snuskprat för att inte låta som 97 blir det bättre då kanske?
//Pf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar