torsdag 15 maj 2008

I väntan på...

Att batterierna till kameran ska laddas så tänkte jag slänga mig några rader här.
Idag kom Hänglar & Stänglar´s klubbkit... Mumma ! Hur söta som helst, har så många projekt i skallen att det börjar rinna ur öronen på mig. Kort och LO´s och alter... Vill göra allt på en gång.. Nu!
Annars har jag shoppat... Oups... Usch vad jag har spenderat pengar sista tiden, ohyggeligt mycket faktiskt, men oj vad nöjd jag är. Väntar hem ett jättepaket från stellas.se, ska bli riktigt mumma att få sätta tänderna i allt nytt som ligger i den kartongen. Senaste kartongen jag fick hem från henne innehöll wild asparagus papprena, sassafrasslass serierna, kimberly Poloson, dekos till WA, chipboard, akryldabbers, pennor, glitterfärg, stickles och blingbling. En massa kul helt enkelt. Beställningen jag väntar hem nu innehåller en hel del från K & Company bla hela Mira-serien (papper) en massa söta dekos till dessa, många många papper från MME`s Tres Jolies.. Älskar den serien och det facket i lådan började ta slut, så det var bara att kasta iväg en jätteorder från stellas.se innan dom tar slut.
Sen så kan jag meddela att min älg-LO är klar ligger å väntar på att bli fotograferad.
Fram tills jag kan få upp den i bloggen så bjuder jag på en bild föreställande min altrade bas.


Plektrumskyddet är klätt med sammetspapper från stellas.se, fastsatt med syrafri dubbehäftande scraptejp. Sen är det ett tjockt band fastsatt runt med gluedots.
Vilket gör att om jag tröttbar på utseendet eller pappret blir skadat kan jag bara dra av det och sätta på nytt. =D

Hepp nu ska jag se om glitterfärgen har torkat. =D

//PF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar