söndag 1 juni 2008

jaha

Då hände det som inte fick hända... Surfade runt lite på bla scrappiz när det plötsligt började lukta konstigt... hmmm... ja ja ingen fara.. Sen slog det till och började lukta utav bara fan.. Bränd plast.. Stoppade näsan intill min burk och dog... Det var den som luktade... Fort som fan dra alla sladdar och ropa på gubben som genast konstaterade att rummet var alldeles rökigt.
Vilket jag själv inte märkt.. Kanske kan vara dags att putsa glajorna.... ;)

Nu står burken uppfläkt för att i morgon pusslas ihop igen och förhoppningsvis kan jag rädda lite ur den. Skulle ju ha dragit en backup på den i veckan, men så blev det ju naturligtvis inte... *suckar* har en backup liggandes sen augusti, men har ju hunnit plåtat ganska många hundra bilder sen dess... + alla mailen..*suckar*

Så snälla håll en tumme för att den snurrar igång igen imorgon utan att börja ryka.. Håll gärna alla tummar ni kan! Jag kommer att behöva det... å ni som inte redan äger en... köp en extern hårddisk på en gång, för mina cd-skivor fungerar inte men har flera års bilder liggandes på den externa hårddisken så jag tappade inte allt... (har 2 backuper, extern hårddisk + gubbens dator)

*suck pust stön och host*

/Pf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar