tisdag 12 augusti 2008

tvätt...

Jaha så kul har jag lixom... Har varit svårt att få tvättid sista tiden och då har det varit i "lilla" stugan där man får in 1 strumpa per maskin ungefär.... *bläar* likaså idag.. Men när jag kom ner så hade personen i stora stugan precis bokat av så ny kör jag 5 maskiner i stöten... Jippi... tror det blir ungefär 15 maskiner idag... Japp har har äckligt förbannat mycket tvätt, sånt som bara blir liggandes, filtar, stickade tröjor(där alla är olika färger och alla ska gå i 30 så det typ blir en tröja per maskin) hualigen.. Klibbit som 17 är det ute så jag tror jag håller på att svettas ihjäl..
Någon som vill byta? :D

Inga bilder idag, omtänksam, tror inte att någon vill se mina k2berg av tvätt eller mitt svettiga nylle så.. Ni slipper!
*jubel i publiken*

Nä nu var det dags för näst sista omgången.... Lyllos mig.


/Pf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar