tisdag 23 december 2008

Imorgon..

får jag öppna julklappar... *wooooooiii*

Spännande! =D

Mindre spännande är det dock att jag fått både magkatarr och inflammation i bäckenbenet. =/
Ska dessutom till läkaren för att kolla om jag har tappat bort min livmodertapp eller inte. Har onda sammandragningar när jag rör lite för mycket på mig. Så försäkerhets skull....

Bm´s första spontana reaktion var "du håller inte på å föder barn va? för det låter så.."


JO men tjena goooood jul på dig också... *urkar*
Näää det gör jag inte,,,, så det så... *muttrar*
Blir till att ta det väldigt lugn så inte sammadragningar blir värre. Vill inte dra igång nått när det är 10 veckor kvar. Vore mindre kul..
Fick låna ett magbälte över jul, vilket hjälpte väldigt mycket så nu ska jag prova att diska. Har VÄRLDENS jäkla disk ståendes, och P ligger däckad med ont i örat, så... Friskt vågat... *lol*

Nä slutgnällt innan jul.. =)
Ska peta i mig lite magmeducin och se glad ut.... LOOOOOVAR! =D


God jul på er alla!

Kramis
Pf

3 kommentarer:

  1. Hmm... Det vore liiiite för tidigt att klämma ur sig bäbisen i julklapp till mormor va? Se till att hålla den kvar! :P

    Hoppas du får en BRA jul med magbältet och allt!

    *kramisar!*

    SvaraRadera
  2. God jul elskling! Ha en super jul, du, P. og lille plutt. :) Love you! *kleeeeem*

    SvaraRadera
  3. Ta det lugnt och lägg dig på soffan och mys =)

    Go fortsättning!!

    Kram

    SvaraRadera