torsdag 29 mars 2012

Allmän förvaring


Bästa förvaringen för kläder har jag nu hittat.
I denna påse som ligger på en hög fotopärmar ligger det, en vinteroverall, ett par jackor, några låååååångt stickade halsdukar och stooooora åkpåsen i fårskinn (den är huge) å efter ett par sekunder med dammsugaren så är detta nya storleken på allt. UNDERBART :D
Nackdelen är att den blev väldigt knölig. Men det kanske är pga det varierade innehållet. Har en till som ska fyllas med sparasaker till barnen  (bäbiskläder och filtar osv) Mögel och insektsfritt i denna. Blir nog att köpa några fler. Finns som man hänga galgar i och ha alla jackor. Känns som ett måste i denna familj som har miljarder jackor. :)

Igår var jag med bästaste Johanna till Kista å shoppade en massa kläder till Bus. Lindex hade vipkväll och 25% på hela köpet så det blev att bättra på sommarstassen till Bus + en fin vårjacka.
Timmarna rusade iväg och jag var trött men så nöjd när jag väl kom hem. Behövde tanka  lite positiv energi och Johanna är bäst på den punkten. Har känt varandra i 3 år nu, men det är sista tiden vi börjat umgås mera. Å det är så mysigt. :D  Dessutom älskar barnen henne och det är ju inte direkt ett minus i mammans bok ;)


Hepp nu ska jag se om jag kan hitta nått golv i köket. Ser ut som en skitig återvinningscentral.. ppfff

//Pf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar