onsdag 4 april 2012


Så jag har 4a trogna läsare igen, vilka är ni? :)

Egentligen borde väl inlägget ha en fin påskbild men jag älskar denna roliga på bus. Vi brukar ha Linas matkasse med jämna mellanrum. Å enligt Bus är kassen det bästa av allt. Nu har vi dock pausat Linas och ska testa matkomfort istället å se hur det känns. :) Japp jag är trött på att laga mat. Fruktansvärt trött på att laga mat, 2 ggr om dagen är boring. Om matkomfort är så bra som jag hoppas så kanske man kan blunda lite för priset. Men vi börjar med att testa en vecka å se vad vi tycker om maten. Älsklingen vill ju helst ha min mat, men han får lida lite ibland. Sen är det ju klart att han tycker att lagom trist mat till middag är ok. Han äter ju på lunchresturang på jobbet. T´änk om man kunde få göra det..*LOL*

Hans rygg är förresten på bättringsväg, så håll tummarna för att jag kan brumma ner till mamma å påska lite med Elly på lördag:)

Annars har det inte hänt så mycket.. Försöker få iordning på mitt pysselhörn men det tar sin lilla tid. :) Behöver dessutom fler timmar per dygn. Vart beställer man det? :D


/Pf, pysselsugen till 1000000

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar